REKLAMACIJSKI POSTUPAK

 

Prodavatelj i operator internetske trgovine:

FISTAR d.o.o.
sjedište: Vídeňská 132/100, Dolní Heršpice, 619 00 Brno
OIB:11836547, PDV ID: CZ11836547
Tvrtka upisana u trgovački registar koji vodi Okružni sud u Brnu, odjel C, uložak 124970

Kontakt telefon: +420 530 514 870
E-mail kontakt: info@hrvatskeregali.hr

 

1.UVODNE ODREDBE

  • Ovo pravilo o reklamacijama izrađeno je u skladu s odredbama Zakona br. 89/2012 Sb., građanskog zakonika, u važećem tekstu, i Zakona br. 634/1992 Sb., o zaštiti potrošača, u važećem tekstu.
  • Ovo pravilo o reklamacijama opisuje način na koji treba postupiti u slučaju ostvarivanja prava kupca zbog nedostataka proizvoda (dalje također „reklamacija“) kupljenog od prodavatelja u okviru ugovornih odnosa sklopljenih između prodavatelja i kupca putem internetske trgovine hrvatskeregali.hr, koja je dostupna na web stranici hrvatskeregali.hr (dalje samo „internetska trgovina“). Kupac ima mogućnost upoznati se s ovim pravilom o reklamacijama prije slanja svoje narudžbe i pravilo je dovoljno unaprijed predstavljeno kupcu.
  • Suglasnost s trgovinskim uvjetima i pravilom o reklamacijama. Odredbe trgovinskih uvjeta (dostupnih ovdje) i pravila o reklamacijama su neodvojiv dio kupoprodajnog ugovora. Kupac slanjem narudžbe potvrđuje da je prije sklapanja kupoprodajnog ugovora upoznat s trgovinskim uvjetima, kao i s pravilom o reklamacijama prodavatelja, te da se s njima slaže bez primjedbi, u verziji koja je bila važeća i učinkovita u trenutku slanja narudžbe.
  • Kupac. Kupac internetske trgovine je kupac. U skladu s važećim pravnim propisima, razlikuje se kupac koji je potrošač (dalje također označen kao „kupac – potrošač“), dakle onaj koji pri sklapanju i ispunjavanju ugovora ne djeluje u okviru svoje poslovne ili druge djelatnosti, i kupac koji nije potrošač (dalje također označen kao „kupac – poduzetnik“), dakle onaj koji kupuje robu u svrhu svog poslovanja. Ako kupac u narudžbi navede svoj identifikacijski broj, smatra se da su za njega primjenjiva pravila navedena u ovom pravilu o reklamacijama za kupca – poduzetnika.
  • Prava i obveze ugovornih strana u vezi s pravima zbog neispravne isporuke uređuju odgovarajući opće obvezujući propisi.
  • Ako prava iz odgovornosti za nedostatke nisu ostvarena u roku za reklamaciju, odnosno u vremenu za ostvarivanje prava zbog nedostataka, postaju neprovediva.
  • Prodavatelj ne odgovara za povećanje opsega oštećenja ako kupac koristi robu iako zna za nedostatak.

 

2. OPĆI UVJETI REKLAMACIJE

  • Provjera stanja pošiljke prilikom preuzimanja robe. Odmah prilikom isporuke robe, kupac je dužan zajedno s dostavljačem provjeriti stanje pošiljke, posebno broj paketa, nepoškodovanost trake, oštećenje kutije itd. Kupac ima pravo odbiti preuzimanje pošiljke ako je, na primjer, nepotpuna ili oštećena. Ako kupac preuzme oštećenu pošiljku od dostavljača, potrebno je opisati oštećenje u dostavnom listu i idealno napraviti fotodokumentaciju oštećenja s dostavljačem. Ovu činjenicu, uključujući fotokopiju dostavnog lista i fotografije, kupac je dužan prijaviti prodavatelju elektronički na e-mail adresu info@bazaroveregaly.cz, najkasnije u roku od 2 radna dana od preuzimanja pošiljke. Ako kupac to ne učini, izlaže se opasnosti da njegova kasnija reklamacija neće biti priznata.
  • Obveza kupca da pregleda isporučenu robu prije montaže. Nakon preuzimanja robe, kupac je dužan pregledati isporučenu robu, posebno je li roba u odgovarajućoj boji i materijalu i nedostaje li koji dio u skladu s uputama za montažu, ako je uključena u pošiljku. Ako kupac utvrdi nedostatak, dužan je najkasnije u roku od 3 radna dana obavijestiti prodavatelja o toj činjenici, uključujući fotodokumentaciju, elektronički na e-mail adresu info@hrvatskeregali.hr. Ova provjera mora se obaviti prije montaže robe. U suprotnom može doći do oštećenja robe i ako kupac odustane od ugovora, prodavatelj može tražiti od kupca naknadu nastale štete. Kupac je dužan nadoknaditi posebno troškove povezane s vraćanjem robe u prvotno stanje i nastalu štetu na robi. Ove troškove i štetu nadoknadit će se tako da se kupoprodajna cijena, koja se prodavatelju vraća u slučaju odustajanja, smanjuje za ove troškove i štetu na odgovarajući način.
  • Podnošenje reklamacije. Kupac može podnijeti opravdanu reklamaciju na jedan od sljedećih načina:
    • Na e-mail adresu operatora info@hrvatskeregali.hr,
    • Poštom preporučenim pismom na adresu FISTAR d.o.o., Brno OC Futurum, ul. Vídeňská 132/100 u zatvorenim garažama

Najnoviji članci